فریب هواداران استقلال: خبر منتفی شدن حضور قایدی و حسین زاده را نگه داشتند تا پس از جذب برزگر و خالدآبادی اعلام کنند!

از آخرین اظهارنظر علی خطیر درباره ماندن مهدی قایدی در ترکیب استقلال هنوز زمان زیادی نگدشته بود که کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار نامه‌ای از جدایی قطعی این بازیکن از باشگاه استقلال خبر داد!

به گزارش ورزش آنلاین، انتشار این نامه شوک بزرگی به هواداران باشگاه استقلال بود، چون مدیرعامل باشگاه استقلال شنبه شب زمان خروج از باشگاه با به کار بردن انشالله قایدی می‌ماند هواداران را اندکی دلگرم کرده بود و کسی توقع نداشت به این سرعت خبر جدایی این بازیکن توسط رسانه رسمی باشگاه منتشر شود.

هواداران باشگاه استقلال که تصور نمی‌کردند بعد از جدایی محمد محبی از باشگاه استقلال، قایدی هم به این شکل از باشگاه جدا شود، در حال کالبدشکافی این اتفاق بودند که امیرحسین حسین زاده بازیکن دو فصل پیش آبی‌ها نیز با انتشار یک استوری در حساب شخصی خود از منتفی شدن حضورش در استقلال خبر داد تا دومین شوک صبحگاهی به اردوگاه هوادارای استقلال وارد شود.

همان طور که قابل پیش بینی بود با انتشار این خبر میزان انتقادها به تیم مدیریتی باشگاه در شبکه‌های اجتماعی تشدید شد تا بار دیگر اوضاع و احوال نامناسب استقلال در بازار نقل و انتقالات به یکی از موضوعات مهم و چالشی محافل فوتبالی تبدیل شود، اما مدیران استقلال هیچ پلنی برای شفاف سازی در خصوص وضعیت موجود ندارد و همچنان سیاست سکوت در استقلال حکمفرماست تا ابهامات به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

همزمان با این کمکش‌ها برخی منتقدان ادعا کردند خبر جدایی قطعی قایدی و منتفی شدن حضور امیرحسین حسین زاده موضوع جدیدی نبود بلکه مدیران این باشگاه از هفته قبل می‌دانستند این دو اتفاق به هیچ عنوان رخ نمی‌دهد اما برای جلوگیری از تشدید حاشیه‌ها برای اعلام آن دست نگه داشتند و ترجیح دادند وقتی این خبر را اعلام کنند که حضور دو بازیکن تیم امید ایران در استقلال قطعی شود به همین دلیل پس از قطعی شدن حضور آریا برزگر و خالدآبادی رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر جدایی قایدی را اعلام کرد و از طرف دیگر حسین زاده هم با انتشار استوری اینستاگرامی آب پاکی را روی دست هواداران استقلال ریخت!

حالا باید دید آیا علی خطیر چه تدبیری برای روزهای پیش رو دارد، در مقطع کنونی آخرین امید هواداران استقلال گزینه خرید بازیکنان خارجی است تا شاید جای خالی ستاره‌های استقلال به این ترتیب پر شود اما مساله اینجاست مدیران استقلال در پروسه جدب نفرات خارجی هم موفق عمل نکرده است تا میزان نگرانی‌ها در این خصوص نیز افزایش یابد.

جواد نکونام حدود یک هفته قبل فهرست بازیکنان خارجی مورد نیاز خود را به مدیریت باشگاه ارائه کرده است اما تا به امروز هیچ خبری از روند مذاکره با آنها به بیرون درز نکرده است و حالا با قطعی شدن عدم حضور قایدی و حسین زاده اگر ساز و کار لازم برای استخدام بازیکنان خارجی مورد نیاز نکونام عملیاتی نشود باید منتظر یک فاجعه تمام نما در استقلال نکونام باشیم، استقلالی که در شرایط کنونی نه تنها اسکواد کاملی برای حضور در لیگ برتر ندارد بلکه با از دست دادن ستاره‌های فصل قبل خود به مراتب ضعیف‌تر از تیم ساپینتو شده است!

منبع: نو اندیش

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.