تجدید بیعت زائران اربعین با امام زمان(عج) در مسجد سهله+عکس و فیلم

تجدید بیعت زائران اربعین با امام زمان(عج) در مسجد سهله+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نجف، امروز شنبه ۱۱ شهریورماه مصادف با ۱۶ ماه صفر است و زائرانی که بنا دارند، شب یا روز اربعین به کربلای معلی برسند، از امروز پیاده‌روی خود را آغاز می‌کنند.

بسیاری از زائران اربعینی حسینی اعم از ایرانیان و دیگر کشورها آغاز پیاده‌روی خود از نجف را همزمان با حضور در مسجد سهله و تجدید عهد و بیعت با امام زمان(عج) می‌کنند.

زائران در مسجد سهله ابتدا اذن دخول می‌خوانند و سپس اعمال توصیه شده در این مسجد را انجام می‌دهند و بعد از طریق العلما یا مسیر مشهور نجف به کربلا راهی سرزمین عشق می‌شوند.

امسال یک طلبه خوش ذوق در مقابل مسجد سهله و در ابتدای طریق العلما با قرآن ایستاده بود و زائران را با عبور از زیر قرآن بدرقه می‌کرد.

او می‌گفت: این سفر برای افزایش صبر است و از لحظه لحظه مسیرش درس بگیرید. طبق فرمایش امام صادق(ع) زائر الحسین گناهانش پاک می‌شود و لباس نو و تمیز برتن می‌کند، بعد از سفر مراقب باشید، با گناه لباس خود را آلوده نکنید.

فیلیمی از بدرقه زائران برای شروع پیاده‌روی

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.