رشد ۱۰۱۸ واحدی شاخص بورس +نقشه

بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با هزار و ۱۸ واحد افزایش معادل ۵ صدم درصد به دو میلیون و ۱۰۵ هزار و ۷۰۲ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با هزار و ۱۷۲ واحد افزایش معادل ۱۶ صدم درصد در محدوده ۷۱۱ هزار و ۶۸۰ واحد قرار گرفت.

نمادهای تاپیکو، شپنا، وتجارت و شبریز از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای شستا، فولاد و حکشتی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای ثشاهد، شهر و شپنا هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نمادهای شستا، خگستر، خودرو و فولاد هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۴۲ واحد کاهش به عدد ۲۶ هزار و ۳۵۳ واحد رسید.

رشد ۱۰۱۸ واحدی شاخص بورس +نقشه

نمادهای فن افزار، گدنا، نیان و تلیسه از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای بمولد، دی و خاور از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۸۹ نماد مثبت برابر ۵۰۵ نماد منفی بود. ۵۷ صف خرید مقابل ۵۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۵۲۱ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۷۹ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۵۲ میلیارد دلار بود.

رشد ۱۰۱۸ واحدی شاخص بورس +نقشه

منبع: مشرق نيوز

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.