سرکوب شدید اعتراضات آفریقایی تبارها به دست پلیس رژیم اسرائیل

سرکوب شدید اعتراضات آفریقایی تبارها به دست پلیس رژیم اسرائیل – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری زبان خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز شنبه از درگیری‌های شدید میان پلیس رژیم صهیونیستی با شهرک نشینان اریتره‌ای تبار در شهر تل آویو خبر می‌دهند.

صدها اریتره‌ای تبار ساکن سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به اقدامات تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی امروز در مقابل سفارت این کشور در تل‌آویو دست به راهپیمایی زده بودند که با خشونت پلیس رژیم صهیونیستی در حال سرکوب هستند.

.

پلیس رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دست کم 40 نفر از نیروهای پلیس و تخریب خودروها و موانع امنیتی به دست معترضین خبر داده است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی از وخامت حال 11 تن از مجروحین درگیری‌های امروز در تل آویو خبر داده است. همچنین 11 نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

دور جدید اعتراضات آفریقایی تبارهای در جنوب تل آویو

در جریان دور جدید اعتراضات اریتره تبارهای ساکن در جنوب تل آویو معترضین از دقایقی قبل حرکت خود را از محله نوی شنان تل آویو آغاز کرده‌اند.

صدها نفر از نیروهای پلیس و نیروهای ویژه به منظور سرکوب معترضین عازم این منطقه شده‌اند.

تصاویر منتشر شده از فرار نیروهای پلیس اسرائیل پس از مواجهه با موج معترضین در این منطقه و شلیک تیرهای هوایی حکایت دارد.

همچنین تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی سرزمین‌های اشغالی از سرکوب و ضرب و شتم شدید معترضین آفریقایی تبار در جریان اعتراضات امروز شهر تل آویو به دست پلیس اسرائیل خبر می دهد.

شهرداری تل آویو از همه ساکنین شهر درخواست کرد تا با توجه به نارامی‌های گسترده در مناطق مختلف شهر از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

سرکوب آفریقایی تبارها در سرزمین های اشغالی در شرایطی است که در روزهای گذشته نیز خیابان‌های شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی شاهد اعتراضات سراسری اتیوپیایی تباران علیه خشونت پلیس اسرائیل بود.

.

هلاکت نظامی صهیونیست در غرب رام‌الله/ وحشت اسرائیل از گسترش مقاومت در کرانه باختری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.