عصبانیت شدید نکونام از خطیر: برزگر و خالدآبادی هم در زمان حجت کریمی با استقلال توافق کرده بودند ! / 2 گزینه صربستانی و اسپانیایی هم پس از مذاکره خطیر، از آبی‌پوش شدن انصراف دادند!

ورزش آنلاین نوشت: پس از جدایی حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال، علی خطیر که مشاور عالی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بود به صندلی مدیریت استقلال رسید تا کار خود را در پرافتخارترین تیم ایران در آسیا آغاز کند.

خطیری که گزینه سازمان خصوصی سازی و شخص قربانزاده بود و به نظر می‌رسید با حضور او در باشگاه استقلال و ارتباط‌های شخصی خطیر، منابع مالی به باشگاه تزریق شود و این تیم بتواند در کنار رقبا خود را تقویت کند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان در زمان حجت کریمی به استقلال اضافه شدند و ایمان سلیمی نیز با توافق شخصی با جواد نکونام آبی پوش شد اما نکته جالب در خصوص آریا برزگر و محمدرضا خالد آبادی این است که آنها در زمان حجت کریمی کریمی با استقلال به توافق رسیدند و جذب این نفرات نیز کار علی خطیر نبوده است.

اخبار مرتبط:

طوفان مهاجم استقلال علیه مدیران: پس چرا آمدید!؟

بازیکنی که روزبه گفت می‌خواست به "استقلال" بیاید، اما مدیران دنبال نکردند، این لژیونر بود!

نکته جالب در زمان مدیریت خطیر و کریمی در استقلال این است که جواد نکونام با چند بازیکن به توافق رسید اما با تعلل مدیران آبی، بازیکنان هایجک شدند که این موضوع سبب عصبانیت جواد نکونام سرمربی آبی‌ها شد.

در جدیدترین نمونه نیز طبق اخبار رسیده به ورزش دات آنلاین، جواد نکونام با ۲ بازیکن صربستانی و اسپانیایی نیز به توافق رسید اما علی خطیر اعلام کرد، مذاکرات را خودش ادامه می‌دهد که سبب شد تا آن بازیکنان اعلام کنند به استقلال نمی‌آیند.

به هرحال پس از ورود علی خطیر به استقلال، این مدیر کار خاصی نکرده و همین موضوع سبب عصبانیت هواداران استقلال شده است. دو هفته بعد از ورود علی خطیر به باشگاه استقلال خروج سیلوا، محبی و قایدی از جمع آبی‌ها قطعی شد. در ترکیب سال گذشته استقلال به جز این سه بازیکن، فقط روزبه چشمی و کوین یامگا بازیکنانی هستند که ماندنشان برای هواداران مهم بود. حالا دو بازیکن هجومی استقلال که بار زیادی از تیم ساپینتو برمی‌داشتند از این تیم رفتند.

قایدی هم تا دیروز شنبه منتظر بود به استقلال بیاید اما مذاکرات خطیر و مدیران شباب الاهلی به بن رسید تا «باشو» به اتحاد کلبا برود. از سویی دیگر جذب امیرحسین حسین زاده نیز منتفی شد تا آبی‌ها در شرایط بحرانی به سر ببرند.

منبع: نو اندیش

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.