افزایش ۲۳ درصدی تردد زائر از پایانه مرزی تمرچین

افزایش ۲۳ درصدی تردد زائر از پایانه مرزی تمرچین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طبق آمار مرکز مدیریت راه‌های استان، تردد به پایانه مرزی تمرچین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۱۰ سایت دوربین نظارتی محورهای ارومیه –نقده (ایالنلی داغ – سه راهی محمدیار-حیدر آباد-تپه دیدان) نقده-پیرانشهر (گردنه دواب) پیرانشهر-پایانه مرزی تمرچین (گردنه قمطره-تیرپارک پایانه مرزی تمرچین-یادمان شهدا پایانه مرزی تمرچین-سردرب پایانه مرزی تمرچین-محوطه پایانه مرزی تمرچین) را پایش می‌کنند که نتیجه این پایش‌ها میانگین آمار متوسط تردد ۳۳۹۵ خودرو در روز و ۲۵۹ خودرو در ساعت را ثبت کرده‌اند‌.

آرامون خاطرنشان کرد: تردد در کلیه محورهای منتهی به پیرانشهر به صورت روان گزارش شده و با توجه به تردد ناوگان مسافری از پارکینگ‌های شهرستان پیرانشهر در مسیر پیرانشهر به پایانه مرزی تمرچین، ترافیک این مسیر نیمه روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: زائران محترم قبل از حرکت از مبدا، با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت محورهای منتهی به مرز تمرچین مطلع شوند و اپلیکیشن ۱۴۱ که دارای امکاناتی از قبیل محل دوربینهای نظارت تصویری , مجتمع های خدمات رفاهی ,نمازخانه ,جایگاه سوخت و .. را در تلفن همراه خود نصب کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.