نباید کلیت مدارس سمپاد محدود به یک آزمون ورودی در متوسطه اول باشد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: با جداسازی دانش آموزان مستعد، این افراد یک بُعدی رشد می‌کنند و فقط یک هوش آن‌ها مثلا هوش شناختی تقویت می‌شود. بعد می‌بینیم فرد در زمینه هوش عاطفی، اجتماعی و… مشکل دارد.منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.