گروه های اجتماعی به مبحث دانش آموزان بازمانده از تحصیل ورود کنند

گروه های اجتماعی به مبحث دانش آموزان بازمانده از تحصیل ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج اظهار کرد: باید همه فرمانداران و بخشداران هر ماه به صورت منظم جلسه شورای آموزش و پرورش را تشکیل دهند.

وی افزود: رؤسا و دبیران شوراهای آموزش و پرورش با برخورد قانونی و توبیخ مواجه خواهند شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: خوشبختانه در مجموعه نوسازی مدارس شاهد تحرک هستیم و پروژه‌های خوبی آماده شده است و از سهمیه کشوری هم جلوتر هستیم.

زارعی کوشا افزود: انتظار داریم مشائل و مشکلات پروژه‌های مطرح شده در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه نایسر از راه و شهرسازی و بازآفرینی شهری گلایه داریم و تا اول مهر ماه باید همه مشکلات آن رفع شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل بسیار مهم است و کار مطالعاتی خوبی در استان انجام شده است.

زارعی کوشا افزود: برای رفع مشکل بازماندگان از تحصیل نیازمند ورود جدی فعالان اجتماعی هستیم و باید به صورت منطقه‌ای و شهرستانی ورود شود تا شاهد تسریع در امور باشیم.

وی اذعان کرد: متأسفانه فرهنگ ناصحیح از گذشته نهادینه شده که درس را برای شغل به کار گیرند و برای رفع این مشکل نیازمند کار فرهنگی، ورود گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ها هستیم تا خانواده‌ها را آموزش دهند.

استاندار کردستان تأکید کرد: امور خیریه در حوزه آموزش و پرورش باید بسط داده شود و علاوه بر ساخت مدارس به حوزه نرم افزاری و توجیه والدین در راستای ادامه تحصیل فرزندان ورود کنند.

زارعی کوشا افزود: طرح یار مهربان و کتابخانه های کلاسی باید با جدیت پیگیری شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.