احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مددجویی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مددجویی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامان رستمی از اجرای عملیات احداث بیش از ۷۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد.

مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ و بویراحمد افزود: بسیج سازندگی سپاه فتح در حوزه‌های مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار خدمات عمرانی ارائه می دهد که یکی از این حوزه ها ، ساخت ابنیه در شهرستان‌های مختلف استان است.

وی از عملیات اجرایی 719 واحد مسکونی مددجویان از سال 97 تا کنون خبر داد و افزود: عملیات اجرایی تعداد 649 واحد از سال 97 آغاز و در سال 1400 به پایان رسید.

رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 70 واحد مسکونی محرومان با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است، عنوان کرد: این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستانهای مختلف استان در حال اجراست.

وی ساخت این منازل را در قالب طرح کشوری 40 هزار واحدی مسکن محرومین اعلام کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.