آشنایی با لپ‌تاپ‌های قدرتمند مناسب تولید محتوا شرکت MSI در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

کمپانی MSI که با محصولات قدرتمند گیمینگ خود شناخته می‌شود، امسال در نمایشگاه فناوری IFA 2023 حضور یافت و محصولات باکیفیت فراوانی را معرفی کرد.

حالا ما به غرفه این کمپانی رفتیم و از محصولات متنوع آن دیدن کردیم. یکی از محصولاتی که می‌خواهیم در این مطلب آن را بررسی کنیم، مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌ قدرتمند MSI است. این مدل‌ها مخصوص تولید محتوا هستند و می‌توان به صورت حرفه‌ای از آنها استفاده کرد.

یکی از مدل‌های قدرتمند این سری، AI-Artist نام دارد. در نگاه اول، رنگ سفید جذاب و بدنه مات آن توجه هر علاقمندی را به خود جلب می‌کند.

از مشخصات آن می‌توان به پردازنده Core i9 نسل سیزدهم و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس 4070 اشاره کرد. این محصول نسبت به مدل گیمینگ وزن کمتری دارد هرچند از نمایشگر 16 اینچی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ برای افرادی که درحوزه ادیت ویدیو، رندر و تولید محتوا فعالیت دارند، مناسب خواهد بود.

یک مدل دیگر که با نام کریتور شناخته می‌شود، ظاهر نسبتا قدیمی دارد. بدنه آن در رنگ خاکستری طراحی شده و به نمایشگر 16 اینچ QHD، تراشه Core i9 نسل سیزدهم و انویدیا جی‌فورس 4070 مجهز شده است.

در سمت دیگر این غرفه، مدل کریتور پرو ایکس 17 قرار داشت که با نمایشگر بزرگتر 17.3 اینچی UHD عرضه می‌شود. این محصول به پردازنده نسل سیزدهم مجهز شده، کارت گرافیک آن با مدل‌های قبلی متفاوت بوده و از RTX 3500 با 12 گیگ رم اختصاصی DDR6 استفاده می‌کند. این محصول قدرتمند مخصوص انجام رندرینگ سنگین و محتواهای اینچنینی است.

تاچ‌پد بزرگ، وزن بالا و خروجی هوای جالب آن نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. پورت‌های فراوانی در این مدل قرار گرفته و کاربران می‌توانند از ورودی SD Card آن نیز بهره ببرند.

نوشته آشنایی با لپ‌تاپ‌های قدرتمند مناسب تولید محتوا شرکت MSI در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان