آشنایی با ربات‌های جذاب دیزی و میروکی در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

نمایشگاه ایفا برلین محل نمایش جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و آخرین دستاوردهای شرکت‌های فناوری محور در جهان است.

یکی از بخش‌های ثابت این نمایشگاه در سال‌های اخیر مربوط به ربات‌هایی بودند که با جدید‌ترین فناوری‌ها توسط شرکت‌‌هایی که در لبه تکنولوژی حرکت می‌کنند، ساخته و به نمایش درمی‌آیند.

این ربات‌ها می‌توانند کارایی‌های خانگی یا تجاری داشته باشند و تنوع دیده شده در نمایشگاه ایفا در بخش ربات‌ها نشان دههنده نبود محدودیت برای ساخت، تولید و ایده‌پردازی در خصوص ربات‌های نسل آینده است.

در نمایشگاه IFA 2023 و در بخش ربات‌ها با یک مدل انسان نما با نام دیزی آشنا شدیم. این ربات بدنه و ظاهری مانند یک خانم دارد و به صورت هوشمند با شما ارتباطت برقرار می‌کند.

دیزی قابلیت تربیت و یادگیری انواع حرفه‌ها را دارد، به طوری که می‌توانید به آن موسیقی یا دهید. دیزی با انسان‌ها تعامل دارد و به رفتارهای آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند با شما گفتگو کرده و رفتارهای شما را تحلیل کند.

اما ربات جذاب دیگر نمایشگاه ایفا، میروکی نام دارد، این ربات توسط شرکت فرانسوی Enchanted Tools تولید شده. چهره این ربات کاملا دیجیتالی است و تویط نمایشگری که دارد می‌تواند حالت‌های مختلف چهره را بازسازی کند.

این ربات برای کارهای تجاری مانند استفاده در رستوران، فرودگاه یا بیمارستان تولید شده و می‌تواند در جابه‌جایی وسایل و کمک به مردم مفید باشد.

نوشته آشنایی با ربات‌های جذاب دیزی و میروکی در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان