آشنایی با لپ‌تاپ‌های سبک و دانشجویی MSI در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در ادامه گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه MSI در نمایشگاه بزرگ IFA 2023 در برلین به بخش لپ‌تاپ‌های سبک و مناسب کارهای روزمره می‌رسیم. این لپ‌تاپ‌های برای تولید محتوا، وب‌گردی و کارهای دانشجویی مناسب هستند.

اولین لپ‌تاپی که MSI به نمایش گذاشته پرستیژ 16 استودیو نام دارد، این لپ‌تاپ طراحی ساده و شکیلی دارد اما نباید این ظاهر ساده شما را فریب دهد. پردازنده Core i7 نسل 13 و کارت گرافیک RTX 4060 به همراه صفحه نمایش 16 اینچی qhd از جمله مشخصاتی هستند که نشان می‌دهد این مدل قدرت بالایی برای انجام برنامه‌های سنگین دارد.

لپ‌تاپ بعدی سامیت E16 فلیپ نام دارد. مهم‌‍‌ترین ویژگی سامیت E16 فلیپ آن است که لولای آن تا 360 درجه باز می‌شود و نمایشگر 16 اینچی آن لمسی است. به این ترتیب می‌توانید آن را از پشت تا کرده و مانند یک تبلت از آن استفاده کنید.

دو لپ‌تاپی بعدی مدرن 15 و 14 اینچی هستند. لپ‌تاپ‌هایی که برای کارهای رومزه مناسب هستند و وزن نسبتا سبکی دارند. چندی پیش بود که ما در آی‌تی‌رسان لپ‌تاپ مدرن 15 را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. از این لینک می‌توانید مطلب بررسی لپ‌تاپ msi مدرن 15 را مطالعه کنید.

پردازنده i7 نسل سیزدهم، گرافیک Iris Xe و رم تا 16 گیگابایت از مشخصات این لپ‌تاپ است.

نوشته آشنایی با لپ‌تاپ‌های سبک و دانشجویی MSI در نمایشگاه IFA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.