اولین واکنش نتانیاهو به افشای نشست وزیر خارجه‌اش با وزیر خارجه لیبی

اولین واکنش نتانیاهو به افشای نشست وزیر خارجه‌اش با وزیر خارجه لیبی – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رویترز خبر داد، بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه در واکنش به اقدام ایلی کوهن وزیر خارجه اسرائیل در رسانه‌ای کردن نشست محرمانه‌اش با نجلاء المنقوش وزیر خارجه لیبی واکنش نشان داد.

او در پاسخ به پرسش تلویزیون‌ای ان تی 1 قبرس در این رابطه گفت: این کار صحیحی نبود، اما به هر شکل اکنون مسایل کاملا مشخص شده است، من دستوری به تمامی وزرای کابینه دادم که از این پس چنین نشست‌‌هایی باید با دریافت موافقت قبلی از دفتر من انجام شوند.

نتانیاهو در عین حال مدعی شد، تعامل رسانه‌ها با این مسئله نیز خارج از قاعده بوده است.

رویترز در ادامه گزارش خود به نقل از برخی از تحلیل‌گران اعلام کرد الدبیبه و چند رهبر دیگر لیبی تلاش کردند تا با برقررای روابط با اسرائیل از حمایت ایالات متحده در اختلافات سیاسی داخلی خود در لیبی بهره‌مند شوند و از اولویتی که واشنگتن به برقراری روابط عربی با (رژیم) اسرائیل قایل است، استفاده کنند.

تشکیل کمیته تحقیق در لیبی برای بررسی دیدار «منقوش » با وزیر خارجه اسرائیلرد عادی سازی روابط با تل آویو توسط عالی‌ترین مقام لیبیوزیر خارجه جنجالی لیبی بعد از تعلیق، رسما برکنار شد

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.