نتایج نظر سنجی: 100 درصد جوانان عراقی مخالف سازش با رژیم صهیونیستی هستند

نتایج نظر سنجی: 100 درصد جوانان عراقی مخالف سازش با رژیم صهیونیستی هستند – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، براساس نظر سنجی که موسسه "اصداء بی سی دبلیو" انجام و چند رسانه عربی آن را منتشر کردند مشخص شد، جوانان در عراق و فلسطینی به طور کامل و قاطع و با 100 درصد آرا مخالفت خود را با ‌‌ایده سازش دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

این در حالی است که 99 درصد جوانان در لیبی با 99 همین نظر داشتند و 98 درصد از جوانان لبنانی هم بر این مخافت تاکید کردند، 98 درصد جوانان سعودی هم با وجود تلاش‌های انجام شده برای زمینه سازی جهت سازش کشورشان با رژیم صهیونیستی، بر مخالفت خود با این رویکرد صحه گذاشتند.

براساس نتایج این نظر سنجی، 97 درصد جوانان سودانی، 94 درصد جوانان اردنی، 86 درصد جوانان کویتی و 85 درصد جوانان تونسی هم مخالفت خود را با سازش اعلام کردند.

بایدن هیئت جدیدی را برای پیشبرد سازش به ریاض گسیل می‌داردادعای رسانه عبری: عربستان یک گام به سازش نزدیک‌تر شدرسانه عبری: بایدن در پیشبرد روند سازش سعودی-اسرائیلی با مشکل مواجه شده است

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.