دقت و حساسیت در انتخاب معلمان شایسته برای تربیت نسل آینده ضروری است

دقت و حساسیت در انتخاب معلمان شایسته برای تربیت نسل آینده ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با همراهی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری صبح امروز از حوزه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارزیابی داوطلبان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه آموزش و شایسته‌گزینی، سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی است، اظهار کرد: انتخاب معلمان شایسته برای تربیت نسل آینده باید با دقت و حساسیت تمام صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با ویژه و سخت عنوان کردن کار ارزیابی، افزود: این سختی در آموزش‌وپرورش به‌دلیل انتخاب آموزگارانی که با دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور سر و کار خواهند داشت، بیش‌تر است.

دبیر تصریح کرد: یکی از اقدامات موفق و مهم دولت سیزدهم، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پس سال‌ها انتظار بود که این نشان‌دهنده اهمیت این قشر زحمتکش برای دولت است‌.

گفتنی است؛ ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی از ۲۷ تیر تا ۱۲ مرداد در ۴ حوزه و ۱۲ کانون ارزیابی در حال انجام بوده و هدف از ارزیابی تکمیلی استخدامی‌های ماده ۲۸، شایسته.گزینی افرادی است که داری تخصص و تعهد بالا برای ورود به نظام تعلیم و تربیت در حوزه ابتدایی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.