یورش گسترده ارتش رژیم اسرائیل به جنین

یورش گسترده ارتش رژیم اسرائیل به جنین – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه سیزدهم شهریورماه حمله‌ همه‌جانبه و گسترده‌ای به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری آغاز کرده که با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین 5 فلسطینی مجروح شده است، صدای آژیر خطر در اردوگاه جنین به صدا در آمده و درگیری مسلحانه بین مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

.

گزارش‌های رسیده از جنین حکایت از آن دارد که حمله صهیونیست‌ها برای مقاومت در جنین غافلگیرانه نبوده است و رزمندگان فلسطینی از همان لحظات اولیه با متجاوزان درگیر شده و خود را برای چنین حمله‌ای آماده کرده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک اعلام کردند که در حمله امروز به اردوگاه جنین سه نفر از فعالان جنبش حماس از جمله یکی از فرماندهان این جنبش را به اسارت گرفتند.

.

آزمایش موشکی جدید مقاومت فلسطین در نوار غزهآغاز اعتصاب غذای نامحدود اسرای فلسطینی از 14 سپتامبررژیم صهیونیستی 510 فلسطینی را در ماه گذشته میلادی بازداشت کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.