جزئیات طرح تعویض ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری فرسوده با بخاری‌های راندمان بالا تشریح شد

جزئیات طرح تعویض ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری فرسوده با بخاری‌های راندمان بالا تشریح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شهرام اسدپور در نشست خبری با موضوع فراخوان شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران برای اجرای طرح جایگزینی بخاری‌های گازسوز راندمان پایین با بخاری‌های گازسوز راندمان بالا اظهار داشت: ما در این زمینه فراخوان دادیم که سرمایه گذاران خود را معرفی کرده تا شناسایی شده و مورد ارزیابی قرار گیرند و برای این منظور سامانه تدارک الکترونیک دولت را بارگزاری کردیم.

وی هدف اصلی طرح جایگزینی بخاری‌های بازده پایین با بخاری‌های بازده بالا را کاهش مصرف و اتلاف گاز عنوان کرد و افزود: وقتی از تجهیزات بهتر و با بازده بالاتر استفاده کنیم در مصرف گاز صرفه جویی شده و بازدهی و بهره دهی نیز بالا می‌رود که در کمک به دولت در هزینه خانوار مصرف کننده گاز نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز ایران تصریح کرد: برای ۶ ماه اول طرح پیش بینی شده در صورتی که بخاری مشکل داشت دوباره تعویض شود و ۲ سال نیز خدمات گارانتی و همچنین به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد. در نتیجه اجرای طرح به میزان گاز صرفه جویی شده گواهی صادر و به سرمایه گذاران تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: هدف اجرای طرح ۵ سال ترسیم شده که در این مدت بنا بر این است که تعداد ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار بخاری تعویض شود.

خبر در حال تکمیل می باشد…منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.