قلعه‌نویی: تیم ملی فردا کامل می‌شود

قلعه‌نویی: تیم ملی فردا کامل می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از برگزاری اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در بلغارستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط اردویی، اولین تمرین خود را در این کشور انجام می‌دهیم. خدا را شکر چند لژیونر اضافه شده‌اند و تیم فردا تقریباً کامل می‌شود. ۲ جلسه تمرینی خوب هم در تهران داشتیم‌. خدا را شکر شرایط خوب است‌.

* درمورد مصاحبه قبلی من سوء تفاهم ایجاد شد
وی درمورد سطح کیفی فوتبال کشورمان و مقایسه با کشورهای همسایه با توجه به اینکه ایران یکی از بهترین‌های آسیا است اما عربستانی‌ها نیز ستارگانی مثل رونالدو و بنزما را به لیگ خود آورده‌اند، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش چه در بحث زیرساخت‌ها و چه نیروی انسانی باید انجام شود‌. در مصاحبه قبلی من یک سوء تفاهم به وجود آمد. من گفتم اگر عربستان بنزما را دارد، ما هم بازیکنان بزرگی داریم.

* ایران از لحاظ کیفیت بازیکنان در سطح بالایی است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: بحث سطح کیفی را گفتم‌. اگر آنها برای لیگ‌شان هزینه می‌کنند و بازیکنان بزرگی را می‌آورند، ما هم از نظر نیروی انسانی و استعداد در سطح کیفی بالایی هستیم. لژیونرهای ما را ببینید. مهدی طارمی در پرتغال بازی می‌کند. جهانبخش در هلند است. سردار آزمون که به او تبریک می‌گویم به ایتالیا رفته و در باشگاه رم بازی می‌کند. سامان قدوس در انگلیس است، علی کریمی در ترکیه حضور دارد. احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در تیم آ.ا.ک آتن یونان بازی می‌کنند. بحث من درمورد سطح کیفی بود.

* جدا از سرمایه‌گذاری برای زیرساخت‌ها باید ارتباطات بین‌المللی داشته باشیم

قلعه‌نویی عنوان کرد: ما علاوه بر اینکه باید برای زیرساخت‌ها هزینه کنیم، باید ارتباط بین‌المللی هم داشته باشیم. اگر قیاسی کردیم، درمورد سطح کیفی بازیکنان بود. اگر آنها بنزما را دارند ما هم این بازیکنان را داریم اما سوء تفاهم پیش آمد‌.

ادامه دارد…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.