پاسخگویی به ۴۵۰ امدادگر به صورت روزانه

پاسخگویی به ۴۵۰ امدادگر به صورت روزانه

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزه‌های مختلف بیمه، درجه‌بندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و سایر امور، راه‌‎اندازی شده است.

محمودی افزود: امدادگران استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران مربوط به ابهامات بیمه‌ای، امریه سربازی و حق‌الزحمه بوده است.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.