پاسخ مجید تفرشی به معاون وزیر ارشاد درباره‌ی کنسرت در واتیکان

مجید تفرشی در پاسخ به اظهارات معاون وزیر ارشاد اسلامی دولت سیزدهم درباره‌ی عدم برگزاری کنسرت در واتیکان نوشت: در منطقه‌ی واتیکان و حتی در نزدیکی قلعه مرکزی واتیکان، هر هفته کنسرت‌های رایگان و تجاری برگزار می‌شود.

به‌گزارش انصاف نیوز، این پژوهشگر تاریخ با اشاره به اظهارات معاون وزیر ارشاد که گفته «آیا تابه‌حال کسی در واتیکان کنسرت داده؟ مشهد و قم هم استثنای ما هستند»، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشته است: خواستم به این مقام مسئول تذکر دهم که قبل از هر اظهارنظری یک بررسی ساده انجام داده یا از یک‌ فرد مطلع سوال بفرمایید. در منطقه واتیکان و حتی در نزدیکی قلعه مرکزی واتیکان، هر هفته کنسرت‌های رایگان و تجاری برگزار می‌شود.

پاسخ مجید تفرشی به معاون وزیر ارشاد درباره‌ی کنسرت در واتیکان

آقای تفرشی در ادامه می‌نویسد: با یک سرچ ساده می‌توانید جزییاتشان را ببینید. اگر حضوری هم بخواهید ببینید، یکی همین شنبه در میدان سنت پیترز در قلب واتیکان و کنار قلعه واتیکانو (مقر پاپ) است.

انتهای پیام

برچسب هامجید تفرشی واتیکان کنسرتمنبع: انصاف نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.