نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه و صنایع وابسته یک رویداد ۴ روزه است که از ۱۷ تا ۲۱ شهریور در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود. هدف از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی پارچه، نخ و صنایع وابسته آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید و محصولات و تجهیزات بروز تولید نخ و پارچه است.

این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات ریسندگی و بافندگی، مواد اولیه، منسوجات، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی، پارچه و نخ به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه مورد اشاره به دلیل دارا بودن محصولات متنوع، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است. در این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت نساجی را مشاهده کنند. همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباطات تجاری و تبادل اطلاعات بین شرکت‌های مختلف است.

در نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته تهران شرکت‌های مختلف از سراسر جهان جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را در معرض دید علاقمندان می‌گذارند.

این نمایشگاه برای حضور دست اندرکاران صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواد اولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیک تر و عمیق‌تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه تولید نخ و پارچه کمک کنند.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند از ۱۷ تا ۲۱ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مراجعه کنند.

منبع: مهر