طرح ویژه رسیدگی به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس در منطقه 13

طرح ویژه رسیدگی به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس در منطقه 13 به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: طرح ویژه پاکسازی و رسیدگی به ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس با هدف حفظ آراستگی و زیبایی مبلمان شهری و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی توسط اداره خدمات شهری منطقه 13 و مشارکت عوامل اجرائی خدمات شهری نواحی چهارگانه اجرائی شده است.

به گفته او، در این طرح، 32 ایستگاه اتوبوس و به ویژه 6 ایستگاه بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع)، پیروزی ناحیه یک،خیابان سی متری نیروی هوایی ناحیه2، خیابان امامت ناحیه3 و خیابان شمس ناحیه چهار در سطح محدوده شستشو، نظافت و رفع نقص شدند. شهردار منطقه 13 با اشاره به دسترسی آسان شهروندان به شبکه حمل‌ و نقل عمومی در این بخش از پایتخت اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری منطقه به شکل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و در این راستا پاکسازی و نظافت معابر و محلات به شکل منظم صورت می گیرد.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.