“تینک تَنکس / ” اتاقهاى فکر

 "تینک تَنکس  / " اتاقهاى فکر   به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از حسین الموسوی تهیه کننده "تینک تَنکس"، این برنامه به طرح موضوعات استراتژیک ، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، تکنولوژی و… روز دنیا می پردازد. الموسوی در اینباره میگوید: پی گیری مهمترین گزارش ها، تحلیل ها و نظرات ارائه شده توسط مراکز مطالعاتی و اتاق های فکر آمریکا، کشورهای غربی و کل جهان و نقد آنها توسط مهمانان حاضر در برنامه و ارائه آن به زبان ساده، روان و شفاف برای مخاطبان از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

وی افزود: هر قسمت از این برنامه شامل 3 مقاله مهم و تحلیل مراکز مطالعاتی است. موضوعاتی که در این مقالات به آن پرداخته می شود از طریق گزارش های کوتاه همراه با تصویری که متن مقاله و منبع را نشان می دهد، بررسی می شود.

الموسوی در خصوص اهداف محورى این برنامه گفت : روشن کردن جدیدترین و مهم ترین موارد ارائه شده توسط مراکز مطالعاتی در سراسر جهان، به منظور بهره مندی از آنها و انتقال به تمامی گروه های علاقه مند به کار مراکز مطالعاتی در اولویت گروه برنامه ساز است. "تینک تَنکس" به تهیه کنندگی حسین الموسوی و اجرای غدیر حسن و کاترین عظیمة… به زودی از شبکه العالم پخش خواهد شد.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.