توزیع تجهیزات آموزشی و ورزشی در مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش زنجان

توزیع تجهیزات آموزشی و ورزشی در مناطق  ۱۴گانه آموزش و پرورش زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اسلامی روز سه شنبه از توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی وهنرستانی، ذیل طرح مهر ۱۴۰۲ به مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر دادو گفت این تجهیزات که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است، در بین مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، توزیع میشود.پ

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان تصریح کرد: در طرح مهر ۱۴۰۲ تجهیزاتی از قبیل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته و …؛ تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش، اره و… و همچنین تجهیزات ورزشی شامل میز تنیس، فوتبال دستی، راکت و… بین مدارس توزیع خواهند شد.

اسلامی با بیان اینکه تا مهرماه سال جاری حداقل ۱۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان سال برای تحویل ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده است که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.