خادمی توانیابان آبادانی از زائرین حسینی در موکب شهید همدانی شلمچه

خادمی توانیابان آبادانی از زائرین حسینی در موکب شهید همدانی شلمچه به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: روز گذشته جمعی از توانیابان مرکز تخصصی فکر پروری و خلاقیت تکما در آبادان با حضور در موکب شهید همدانی با تهیه شربت از محصولات ارگانیک و عرقیجات بخش کارآفرینی مجموعه، از زائران حسینی پذیرایی و آنها را برای رفتن به کربلای معلی بدرقه کردند.

صباغ ضمن تشکر از حضور سبز این معلولین جوان و نوجوان در موکب محبان الرضای شهید همدانی، به اتفاق محمد شیری شهردار منطقه 15، معاونان و مدیران منطقه به بازدید از بخش های مختلف این مرکز رفت و در جریان نحوه کار و اقدامات این مجموعه قرار گرفت و گفت: مرکز تخصصی فکر پروری و خلاقیت مجموعه ای از انجمن های مردم نهاد است که با هدف خدمت به همنوع شکل گرفته و توجه خود را معطوف به کودکان و معلولین در حوزه های حمایتی، درمان و آموزش در راستای توانمند سازی می کند.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.