زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در کرانه باختری

زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی و فلسطینی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه از یک عملیات شهادت‌طلبانه در منطقه غور الاردن واقع در کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که به دنبال تیراندازی یک جوان فلسطینی در شمال غور الاردن، یک نظامی صهیونیست زخمی شده است. منابع خبری می‌گویند که وضعیت سرباز اسرائیلی مساعد نیست.

به گزارش شهاب، نظامیان اسرائیلی هم به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کردند که به شهادت وی منجر شده است.

نهم شهریو رماه جاری هم یک عملیات شهادت‌طلبانه در کرانه باختری صورت گرفت که منجر به هلاکت یک نظامی و زخمی شدن پنج نظامی صهیونیست دیگر شد.

این رویداد در نزدیکی مقر ایست و بازرسی «بیت سیرا» در غرب رام‌الله مرکز کرانه باختری رخ داد و یک فلسطینی با کامیون به جمع نظامیان حاضر در آن نقطه حمله‌ور شد و خود وی نیز در اثر تیراندازی اشغالگران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

منابع صهیونیستی از شهادت عامل این عملیات خبر داده‌اند و روزنامه معاریو نیز نوشت که عامل عملیات یک فرد ۴۱ ساله به نام «داوود فایز» اهل روستای «دیر عمار» بود؛ نظامیان صهیونیستی نیز به دو بیمارستان «شعاری زدیک» و «شبا تل هاشومر» منتقل شده‌اند.

سازمان «ستاره داوود سرخ» رژیم صهیونیستی (معادل صلیب سرخ) نیز اعلام کرد که یکی از زخمی‌ها دچار شکستگی در ناحیه جمجمه سر و استخوان‌های قفسه سینه شده بود که پس از انتقال به بیمارستان جان داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیست گزارش داد که انجام چهار عملیات در ۲۴ ساعت گذشته و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها اتفاقی است که از زمان انتفاضه دوم به این سو سابقه نداشته است.

«یوآو گالانت» وزیر حنگ رژیم اشغالگر قدس نیز از فرماندهان نهادهای امنیتی خواست تا در جلسه‌ای برای بررسی این حمله و یافتن راه‌حلی برای مقابله با حملات فلسطینی‌ها حضور یابند. او مدعی شد که این عملیات عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.