چند نفر ارز اربعین دریافت کردند؟

297

بانک مرکزی از رشد چهار برابری میزان ارز اربعین توزیع شده خبر داد و اعلام‌ کرد: یک میلیون و ۸۰ هزار نفر از زائران اربعین امسال ارز مورد نیاز خود را از طریق بانک‌ها تهیه کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک میلیون و ۸۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در سال جاری ارز مورد نیاز خود را از طریق ۶ بانک عامل تهیه کردند.

بر این اساس، به طور کلی میزان ارز اربعین توزیع شده در سال جاری چهار برابر سال گذشته بود.

همچنین فروش مجازی ارز اربعین برای اولین بار از طریق پیام رسان «بله» و شبکه اجتماعی «روبیکا» نیز انجام شد که مورد استقبال قابل توجه زائران قرار گرفت.

گفتنی است با تمهیدات بانک مرکزی در سال جاری ۱۷۹۰ شعبه ۶ بانک عامل تجارت، ملی، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۶ شهریور نسبت به توزیع ارز اربعین اقدام کردند.

منبع: ایرنا

مطالعه بیشتر: ساعت کاری جدید بانک ها اعلام شدمطالعه بیشتر: قیمت طلا و سکه امروز 14 شهریور 1402/ خریداران چه زمان وارد بازار شوند؟منبع: تجارت‌نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.