صیادمنش: امیدوارم به این هدف برسیم/ درخواست ویژه بازیکن تیم ملی از مردم

صیادمنش: امیدوارم به این هدف برسیم/ درخواست ویژه بازیکن تیم ملی از مردم

محمد جواد حسین‌نژاد در آستانه دیدار تیم فوتبال امید ایران مقابل هنگ‌کنگ در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار کرد: فردا اولین بازی خودمان با هنگ کنگ را در پیش داریم و اولین بازی هر تورنمنتی به هر حال سخت است ما هم خیلی از آنها شناخت نداریم.

وی افزود: امیدوارم در بازی فردا خودمان باشیم و با برد این مسابقه را پشت سربگذاریم. شرایط تیم واقعاً خوب است و واقعاً همه چیز ایده‌آل است.

بازیکن تیم فوتبال امید در پایان خطاب به مردم ایران گفت: از مردم فقط درخواست می‌کنم دعایمان کنند.

در ادامه الهیار صیادمنش پیرامون آخرین وضعیت شاگردان عنایتی اظهار کرد: امروز به تیم اضافه شدم و اولین تمرین خودم را انجام دادم. فردا اولین بازی تیم است. امیدوارم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و تیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: به نظرم تیم و جوی که در آن حاکم است، همه چیز ایده‌آل برای ۳کسب امتیاز هر سه مسابقه است. امیدوارم به این هدف برسیم.

بازیکن تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و دل کسانی را که با موفقیت ما شاد می‌شوند را شاد کنیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید:‌ امیر و سندروم جام ملت‌ها؛ ستاره‌ای که ۳ بار این تورنمنت را از دست داد/ روزی که قلعه‌نویی بهترین‌های استقلال و پرسپولیس را خط زد!

منبع: خبرورزشی