پاتک پلیس دشتستان به سارقان وسایل نقلیه

پاتک پلیس دشتستان به سارقان وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان بوشهر، سرهنگ عباس علی یاری عصر امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان دشتستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: مأموران پلیس با تحقیقات میدانی گسترده، موفق به شناسایی ۹ سارق در این ارتباط شدند.

سرهنگ علی یاری افزود: متهمین با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات جداگانه پلیسی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند و پس از تحقیقات فنی پلیسی به ۱۸ فقره انواع سرقت شامل ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت و ۲ فقره سرقت خودرو در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند و با قرار مناسب روانه زندان شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.