قیمت طلا و سکه امروز 2 مرداد 1402/ افزایش قیمت‌ها در آستانه تعطیلات

طلا8 1

قیمت طلا و سکه امروز به تبع قیمت دلار نوسانی است. قیمت دلار در ابتدای روز روی رقم 47 هزار و 50 تومان معامله می‌شد اما تا این لحظه به 48 هزار و 200 تومان رسیده است. بر همین اساس قیمت طلا و سکه نیز که در ابتدای معاملات کاهشی بود اکنون افزایشی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز را در مدار نزولی آغاز کرد اما به تدریج قیمت دلار افزایشی شد و قیمت طلا و سکه را نیز به دنبال خود بالا کشید. با این حال امروز همزمان با بازگشایی بازارهای بین‌المللی، قیمت طلای جهانی کاهشی بود و از 1963 دلار به 1961 دلار رسید. اگرچه فعالان بازار طلا و سکه در ایران بیش از طلای جهانی بر قیمت دلار متمرکز هستند.

امروز قیمت طلای 18 عیار به دو میلیون و 293 هزار تومان رسید. قیمت سکه امامی نیز به کانال 27 میلیون تومانی بازگشت و اکنون در قیمت 27 میلیون و 101 هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز 24 میلیون و 196 هزار تومان است و هنوز نتوانسته خود را به کانال 25 میلیون تومانی برساند.

نیم‌سکه در همان قیمت دیروز یعنی 14 میلیون و 500 هزار تومان درجا می‌زند و قیمت ربع سکه هم مانند دیروز 9 میلیون و 550 هزار تومان است.

سکه گرمی اما خود را بالا کشیده و به 5 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

در حالی قیمت‌ها در بازار ارز و به تبع آن افزایشی شده که از فردا تا سه‌شنبه هفته آینده دو بازار ارز و طلا و سکه به تعطیلات محرم می‎‌روند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

مطالعه بیشتر: قیمت طلا و سکه امروز اول مرداد 1402/ طلا و سکه یک کانال عقب نشستندمنبع: تجارت‌نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.