قرارداد همکاری بین شبکه‌های تلویزیونی قرقیزستان و آذربایجان

قرارداد همکاری بین شبکه‌های تلویزیونی قرقیزستان و آذربایجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در حاشیه اجلاس جهانی رسانه که این روزها در آذربایجان برگزار می‌شود، قرارداد همکاری بین شرکت ملی پخش تلویزیون و رادیو قرقیزستان و شبکه تلویزیونی آذربایجانی « ARB 24 » امضا شد.

«اولان ساتیف» معاون مدیر کل شرکت ملی پخش تلویزیون و رادیو قرقیزستان و «رادیک اسما عیلوف» مدیر اجرای شبکه تلویزیونی « ARB 24 » این اسناد را به منظور توسعه تبادل اطلاعات بین شبکه‌های تلویزونی Ala- too24 و ARB24 و همچنین تقویت مشارکت‌ها و انتشار برنامه‌های اطلاعاتی از طریق تلویزیون و رادیو دو کشور امضا کردند.

طرفین توافق کردند که به تقویت بیشتر همکاری‌ها در زمینه فرهنگ و آموزش از طریق تبادل اطلاعات، ایجاد پروژه‌ها و برنامه‌های اجتماعی کمک کنند. همچنین مبادله متخصصان، سازماندهی دوره‌های کارآموزی و همچنین ارائه پشتیبانی فنی را انجام خواهند داد. برای تبادل تجربه، طرفین به تبادل پرسنل و آموزش خواهند پرداخت.

این قرارداد با هدف تشکیل فضای فرهنگی مشترک در حوزه آموزشی، علمی و گردشگری دو کشور انجام شده است.

شبکه تلویزیونی « ARB 24 » پخش خود را به عنوان اولین شبکه خبری تجاری در آذربایجان آغاز کرد. این شبکه به طور شبانه روزی اخبار کشور و جهان به ویژه در حوزه اقتصادی را پخش می‌کند.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.