حمله به کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده: چرا گفتید علی دایی محبوب نیست؟/ یک نفر را آوردید به قهرمان ملی مردم توهین کند! +ویدیو

ابراهیم داروغه‌زاده، مدیرگروه اجتماعی پیشین شبکه اول سیما، در برنامه جام جم شبکه یک و در واکنش به صحبت‌های صادق کوشکی در قسمت قبلی این برنامه که با محوریت سلبریتیسم روی آنتن رفت، گفت: شما یک نفر را آورده‌اید به قهرمان ملی مردم توهین می‌کند. علی دایی را کل دنیا می‌داند که یک چهره محبوب شناخته‌شده ملی و جهانی است؛ همه برنامه‌های مهم جهان او را دعوت می‌کنند. خیلی‌ها ایران را با نام علی دایی شناخته‌اند و هزاران بار شادی در دل ملت آورده اما یک نفر می‌گوید نه محبوب نیست!

در همین ارتباط: صادق کوشکی: علی دایی محبوب نیست؛ بعد از مرگش کسی او را نمی‌شناسد

ابراهیم داروغه‌زاده که ریاست پخش شبکه چهار تلویزیون را هم در کارنامه دارد، در پایان این بحث تاکید کرد: امثال آقای کوشکی در شبکه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و رسانه‌های مختلف هم از ایشان حمایت می‌کنند و به همین پشتوانه یک سلبریتی شده‌اند؛ با توهین به افراد مشهور؛ با توهین به افراد مهم و محبوب جامعه! این راهی شده برای سلبریتی‌شدن.

این مطالب را هم بخوانید: واکنش تند خطاب‌به کارشناس توهین‌کننده به علی دایی؛ شما به همان دوقطبی‌سازی در سیاست مشغول باش/ از صداوسیمایی انتقاد می‌کنید که تریبون امثال شماست! طعنه رضا رشیدپور به صادق کوشکی/ نام شما را که حتی عوامل همان برنامه در صداوسیما هم بلد نیستند!

منبع: پارس فوتبال