خبرنگاران پیام رسان فرهنگ حسینی به جامعه اسلامی هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: خبرنگاران پیام رسان فرهنگ حسینی به جامعه اسلامی بوده و طی روزهای گذشته به بهتربن نحو ممکن اخبار و گزارشات حرکت عظیم اربعین را پوشش داده اند.

خبرنگاران پیام رسان فرهنگ حسینی به جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام والمسلمین حاتمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در بازدید از قرارگاه رسانه ای اربعین در مهران گفت: رسانه‌ها نقش به سزایی در تبیین ارزش‌ها و معروفات دارند و خوشبختانه در استان ایلام شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری در این راستا توسط اصحاب رسانه هستیم.

وی با تقدیر از رسانه‌ها در زمینه پوشش اخبار و گزارشات کنگره بزرگ اربعین افزود: رسانه در این ایام خوش درخشیدند و پیام رسان فرهنگ حسینی به جامعه اسلامی بوده و به بهتربن نحو ممکن اخبار و گزارشات حرکت عظیم اربعین را پوشش داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاتمی اضافه کرد: در جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، رسانه‌ها در صدر گروه‌های مطالبه گر قرار دارند زیرا با مدح اقدامات درست و نکوهش اقدامات نادرست در زمینه تحقق این فریضه معنوی قدم بر می دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسانه‌ها بازوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مطالبه‌گری از مسئولانی است که وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چندین بُعد در ایام اربعین فعالیت داشته است که از جمله آنها می توان به تشویق دستگاه ها در راستای حمایت از حماسه ارزشمند اربعین، حضور فیزیکی اعضای ستاد در سطح موکب‌ها و مرز بین المللی مهران جهت شناسایی ناکارآمدی ها و تلاش برای رفع آنها، ارائه خدمات فیزیکی به زائران توسط اعضای ستاد امر به معروف، سخنرانی و تببین حرکت حسین ابن علی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و… اشاره کرد.

منبع: موج