نشست هم‌‌اندیشی شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران با اتحادیه پوشاک

نشست هم‌‌اندیشی شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران با اتحادیه پوشاک

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، سعید بیگی‌، مدیرعامل شرکت در این نشست با تاکید بر تعامل لزوم بین دستگاه‌ها به عنوان راهکاری برای حل معضل سد معبر عنوان کرد: براساس طرح های مطالعاتی، ساماندهی سد معبر و بساط‌گستری و‌ پیشگیری از بروز معضلات ترافیکی ناشی از آن نیازمند تعامل بیشتر نهادها و ‌دستگاه‌های مختلف است.

وی‌ با بیان این که اتحادیه‌ها و اصناف می‌توانند کمک شایانی به شهرداری تهران برای کنترل بساط گستری داشته باشند، افزود : شرکت ساماندهی صنایع ‌‌مشاغل شهر تهران با تمام توان در راستای تحقق این هدف تلاش می‌کند و در این راه از تمام پیشنهادات و همراهی‌ها استقبال می‌کند.

در ادامه امیدرضا شیرازی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک نیز در این نشست آمادگی اتحادیه خود را برای همکاری با شرکت ساماندهی در حوزه دستفروشان پوشاک اعلام کرد.

گفتنی است، در این نشست بر برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و دوره‌ای به منظور ارائه جنس با کیفیت و در راستای حمایت از تولید کنندگان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید و مقرر شد ضمن بررسی مطالعات صورت‌گرفته در خصوص ساماندهی دستفروشان حوزه پوشاک و اعلام نظر توسط اتحادیه، برگزاری نشست‌های مشترک در دستور کار طرفین قرار گیرد.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.