نگاهی به خودرو الکترونیکی BYD Seal در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان

در نمایشگاه خودروی IAA 2023 مونیخ که در این روزها در حال برگزاری است، محصولات زیادی رونمایی شدند و یکی از این خودروها، سدان جذاب BYD SEAL است.

این خودروی تمام برقی ظاهر اسپرتی دارد و از طراحی جذابی برخوردار است. این مدل در رنگ مشکی بوده و دانه‌های ریزی نیز در بدنه آن تعبیه شده‌اند.

چراغ‌های جلوی این مدل شباهت زیادی به خودروهای تسلا دارد؛ در پایین سپر نیز نورهای جالبی طراحی شده، در مرکز سپر لوگوی BYD به چشم می‌خورد و در زیر آن نیز نشان BYD SEAL حضور دارد.

روی کاپوت دو خط عمودی طراحی شده که تا بخش جانبی خودرو نیز امتداد پیدا کرده‌اند. دستگیره‌های درب به داخل جمع می‌شوند. سدان جذاب BYD SEAL به رینگ‌های باکیفیت و جذابی مجهز شده که همیشه در خودروهای برقی دیده بودیم.

در بخش پشتی، چراغ‌های زیبای کشیده‌ای حضور دارند که از بخش میانی به هم متصل می‌شوند و تا دور صندوق امتداد می‌یابند. در چراغ‌ها، دانه‌های ریزی وجود دارد که زیبایی بیشتری را در این بخش به ارمغان آورده‌اند.

درب صندوق به صورت برقی بوده و فضای داخلی آن نیز بزرگ و بسیار جادار است. باندهای بزرگی در صندوق قرار دارند که از کیفیت خوبی برخوردارند.

در بخش داخلی کابین روی درب‌ها، کلیدهای زیادی قرار دارند. جنس پوشش درب نیز از مخمل، چرم و جیر است و مقداری پلاستیک خشک نیز به چشم می‌خورد.

دو باند در کابین حضور دارند و در وسط فرمان نیز لوگوی BYD نوشته شده است. یک کلاستر مستطیلی‌شکل در پشت فرمان تعبیه شده، یک نمایشگر بزرگ دیگر از جنس LCD در میانه حضور دارد که از کیفیت خوبی برخوردار است. با استفاده از این نمایشگر می‌توانیم به اطلاعات و تنظیمات مختلفی از خودرو همچون میزان سطح انرژی دست پیدا کنیم.

سازنده درباره میزان عمر باتری این محصول چنین گفت که مدل معمولی و قدرتمندتر این نسخه قادرند تنها با یک بار فول شارژ به ترتیب تا 520 و 570 کیلومتر را طی کنند.

دسته دنده در ابعاد کوچک و رنگ تیره‌ای طراحی شده، در کنار آن نیز دکمه‌های لمسی برای دست‌یابی به فناوری‌هایی همچون تهویه مطبوع، سیستم Auto و غیره حضور دارند. نگهدارنده گوشی هوشمند نیز به راننده امکان می‌دهد تا به صورت بی‌سیم گوشی را شارژ کند. داشبورد نیز به خوبی طراحی شده و فضای مناسبی دارد.

روی بخش آینه جلو، دکمه‌ای طراحی نشده؛ روی سقف نیز چندین دکمه لمسی برای انجام برخی از عملکردها مشاهده می‌شود. صندلی‌های درون خودرو از جنس چرم هستند و در کل می‌توان در فضای کابین، احساس دلچسبی را تجربه کرد.

این خودرو در بین مدل‌های چینی از کیفیت بالایی برخوردار است و مطمئنا توجه بسیاری از علاقمندان این عرصه را به خود جلب می‌کند. کمپانی درباره میزان قیمت این مدل گفت که علاقمندان می‌توانند از ماه آینده نسبت به ثبت سفارش سدان جذاب BYD SEAL با قیمت 50000 یورو اقدام کنند.

همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره این خودرو، ویدیوی پایین را مشاهده کنید:

نوشته نگاهی به خودرو الکترونیکی BYD Seal در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان