بهره برداری از زیرگذر ارغوان تا اربعین سال جاری

بهره برداری از زیرگذر ارغوان تا اربعین سال جاری

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه- حمیل- سرابله که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام- مهران منتهی می شود پر ترددترین مسیر ورود به استان است.

وی افزود: سالهای اخیر در راستای ایمن سازی و رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام خصوصا در ایام اربعین حسینی در میدان ارغوان پلهای روگذر تقاطع غیر همسطح ارغوان اجرایی و تکمیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: همچنین عملیات زیرگذر ارغوان نیز به منظور هدایت وسایل نقلیه از کنارگذرشرقی و جاده ارغوان به داخل شهر به مرحله اجرا درآمد که تا اربعین سال جاری این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

دوستی ادامه داد: طول مسیر زیر گذر ارغوان 700 متر است که برای احداث آن 60 هزار مترمکعب خاکبرداری، 15 هزار متر مکعب خاکریزی و برای اجرای پل و دیوارهای اطراف آن نزدیک 20 هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی انجام گرفته است.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث زیرگذر ارغوان را 80 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در روزهای آینده عملیات آسفالت این طرح آغاز خواهد شد و قطعا تا اربعین سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این پل زیر گذر با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و دسترسی لاین برگشت کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر ایلام احداث شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس