نگاه اولیه به خودروی تبدیل شونده NOBO در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان

برند NOBO در نمایشگاه خودروی IAA 2023 از کانسپت عجیب و غریبی رونمایی کرد. این مدل که می‌تواند به طرز عجیبی به وسیله‌ای دیگر تبدیل شود، موفق شد توجه بسیاری از کاربران حاضر در این رویداد را به خود جلب کند.

این کانسپت که در رنگ سبز تیره طراحی شده، به راحتی به یک تراک تبدیل می‌شود! حالا بیایید به بررسی دیگر ویژگی‌های خاص آن بپردازیم.

در نمای ظاهری، چراغ‌های ال‌ای‌دی سه قسمته به هم پیوسته و جلوپنجره دیجیتالی بزرگی را می‌بینیم؛ چرخ‌ها در سایز بزرگ طراحی شده و نمای جالبی به خودرو بخشیده‌اند.

اگر بخواهیم به برخی از موارد مهم نمای ظاهری این دستگاه اشاره کنیم، می‌توان دستگیره‌های لمسی درب‌ها، وجود یک نوار سفید در بخش بالایی آینه‌های جانبی و چراغ‌های عقبی از جنس کریستال را نام برد.

این چراغ‌ها با یک نوار ال‌ای‌دی که مملو از حرف N و نشانگر سازنده این خودرو (NOBO) است، به هم وصل می‌شوند. در کابین، با فضای بزرگی روبرو می‌شویم که حس راحتی را به راننده و سرنشینان منتقل خواهد کرد.

صندلی‌های درون کابین از قابلیت چرخش برخوردارند؛ در این بخش یک مانیتور بین صندلی‌ها و یک مدل دیگر در بالا حضور دارند. البته NOBO برای راحتی بیشتر و ایجاد فضای اضافی، فرمان را طوری طراحی کرده که به راحتی تا شود.

علاوه بر مانیتورهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، یک کلاستر در پشت فرمان تعبیه شده و یک نمایشگر بزرگتر نیز در میان داشبورد قرار دارد.

ویژگی شارژ وایرلس، وجود کلیدهای لمسی روی درب‌ها، صندلی‌های راحتی با طراحی جالب و پوشش منحصر به‌فرد، ویژگی خودران و دیگر موارد از جمله قابلیت‌های مهم این کانسپت NOBO هستند.

نوشته نگاه اولیه به خودروی تبدیل شونده NOBO در نمایشگاه خودرو IAA 2023 مونیخ – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.