عکس| تیم دختران ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

عکس| تیم دختران ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

مرضیه جعفری در گفتگو با تیتر ورزشی در مورد قرعه‌کشی گفت: نکته مثبت این قرعه کشی قرار گرفتن ما در برابر تیم های بزرگ آسیا است و از اینکه خاتون بم شروع آسیایی اش را با چنین تیمهای باکیفیتی دارد برای آینده این باشگاه مفید و تاثیرگذار خواهد بود

جعفری در مورد کیفیت تیمهای هم گروه خاتون بم گفت: تیم سیدنی استرالیا از بازیکنان لژیونر اروپایی بهره می‌برد که در جام جهانی زنان بازی کرده اند. تیم کره ای هم شرایطی مشابه تیم سیدنی دارد و تیم ازبکستانی نیز تیم باکیفیتی است که سال گذشته با آنها بازی کردیم و از کیفیت بالای آنها اطلاع داریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که فکر میکنید در گروه B در چه رده ای قرار خواهید گرفت؟ گفت: قابل پیش بینی نیست و کسی نباید از ما انتظار معجزه داشته باشد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که نماینده شایسته ای برای فوتبال زنان ایران باشیم و خوشحالیم که با قرار گرفتن برابر تیمهای بزرگ آسیا شاهد رشد فوتبال زنان ایران خواهیم شد.
فوتبال زنان ایران باید رشدش را از جایی شروع کند و این مسابقات همان چیزی است که نیاز داشتیم.

سرمربی خاتون بم در مورد شرایط تیمش و اینکه آیا این تیم برای تقویت در جام باشگاه های آسیا بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر؟ گفت: تیم ما همان تیم سال گذشته است ضمن اینکه احتمالا سه بازیکن نیز از جمع ما جدا شده و به سایر تیمها می‌روند. تیمهای رقیب ما در آسیا علاوه بر پتانسیل داخلی از بازیکنان بین المللی استفاده میکنند و به هیچ عنوان شبیه تیمهای ملی‌شان نیستند. خاتون بم نیز درخواست خود را برای جذب بازیکن خارجی به فدراسیون ارائه داده اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

جعفری در پایان گفت: این قول را می‌دهم که تمام توانمان را برای دفاع از حیثیت فوتبال زنان ایران در آسیا به کار گیریم و نماینده شایسته ای برای ایران، استان کرمان و شهر مردمان سختکوش بم باشیم.

عکس| تیم دختران ایران در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرورزشی