آشنایی با یکی از قدرتمندترین خودروهای مرسدس بنز در نمایشگاه IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

از سری جدیدی و جذاب مرسدس بنز به شاسی‌بلند EQS 580 می‌رسیم که یکی از قدرتمندترین خودروهای مرسدس و حتی کل نمایشگاه خودرو مونیخ است.

اینخودرو هیبریدی 536 اسب بخار قدرت دارد و طبق گفته مرسدس بنز قدرت آن به 600 اسب بخار هم می‌رسد. این خودرو چهار دیفرانسیل، با توه به ابعاد بزرگی که دارد، می‌تواند صفر تا 100 را در 4.5 ثانیه طی کند که رقمی قابل توجه به شمار می‌آید.

این خودرو بیش از 5 متر طول دارد که یکی از دلایل آن صدنلی‌های مخفی عقب است. شاسی‌بلند مرسدس بنز در حالت عادی 5 سرنشین دارد ولی دو صندلی مخفی در پشت است که تعداد سرنشینان را به عدد هفت می‌رساند.

در صورتی که از صندلی‌های اضافه عقب استفاده نکنید آن‌ها جمع می‌شوند و یک فضای بزرگ برای صندوق عقب را تشکیل می‌دهند.

همانطور که برای نسخه سدان این مدل اعلام کردیم، مرسدس این سری را تنها به صورت اتوماتیک تولید کرده و نیازی نیست با دنده‌های مختلف کار کنید ولی خودر دیفرانسل 4 چرخ دارد.

در این نسخه نیز موتور الکترونیکی از باتری 108 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که با برق شهری حدود 12 ساعت ولی در ایستگاه‌های شارژ حدودا 31 دقیقه طول می‌کشد تا باتری خودرو کاملا شارژ شود. این خودر با یک بار شارژ بیش از 410 کیلومتر را پیمایش می‌کند.

نوشته آشنایی با یکی از قدرتمندترین خودروهای مرسدس بنز در نمایشگاه IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.