خودروهای تمام برقی LUCID در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان

برند LUCID که در زمینه تولید ماشین‌های تمام برقی فعالیت دارد، اکنون با حضور در نمایشگاه خودروی IAA 2023 از خودروهای جدید خود رونمایی کرد.

این خودروی تمام برقی جذاب که Lucid Air Touring نام گرفته، از امکاناتی نظیر تشخیص خودکار چهره، فناوری Dolby Atmos و 620 اسب بخار قدرت بهره برده است. محصولات این کمپانی می‌توانند با فناوری‌های جدید خود به رقیبی برای تسلا تبدیل شوند.

چراغ‌های جلو در یک ردیف درون سپر قرار دارند. پس از ورود به کابین، فضای مینیمالی آن توجه‌مان را جلب کرد. یک کلاستر در ابعاد بزرگ طراحی شده که در پشت فرمان قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، یک مانیتور دیگر نیز در مرکز داشبورد حضور دارد.

روی فرمان چندین کلید برای انجام عملکردهای مهم طراحی شده است. صندلی‌های چرمی کیفیت خوبی دارند و صندلی‌های جلویی نیز از قابلیت خود گرم‌شوندگی و سردشوندگی برخوردارند.

در سراسر کابین، تزئینات چوب گردو، آلکانترا و سطوح پوشیده شده با مواد بازیافتی به چشم می‌خورند. این خودرو به بزرگترین صندوق عقب مجهز شده که افراد می‌توانند برای فضای اضافی، صندلی‌های پشتی را تا کنند.

مدل دوم که تقریبا با طراحی مشابه مدل Air Touring از راه رسیده، Lucid Air Pure نام دارد. گفته می‌شود که این خودرو 480 اسب بخار قدرت داشته و ارزشی معادل 82.400 دلار خواهد داشت.

محصول Lucid Air Pure قادر است در 3.8 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل بر ساعت برسد. نه تنها سرعت این خودرو بسیار زیاد است، بلکه با برخورداری از Wunderbox (یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های شارژ خودروهای برقی در جهان) با سرعت بالایی شارژ می‌شود.

از سایر قابلیت‌های این محصول می‌توانیم به ویژگی ترمز اضطراری خودکار، 20 حسگر داخلی، پارک خودکار و نمایشگر داخلی نقطه کور اشاره کنیم.

کابین بسیار جادار و راحت طراحی شده و صندلی‌های جلو نیز به قابلیت گرم‌شوندگی مجهز شده‌اند. صندلی‌های عقب تاشو، سیستم پیشرفته کمک راننده، صندوق عقب بزرگ، سقف فلزی، تشخیص چهره و قفل خودکار از جمله امکانات این خودرو به حساب می‌آیند.

نوشته خودروهای تمام برقی LUCID در نمایشگاه خودرو IAA 2023 – اختصاصی آی‌تی‌رسان اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.