کلوب| الدحیل کوتینیو را گرفت اما پرسپولیس…

کلوب| الدحیل کوتینیو را گرفت اما پرسپولیس...

الدحیل رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و با توجه به سوابقی که دارد، حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

حال با توجه به ریخت و پاش حریفان تیم‌های ایرانی در آسیا، مربیان سه تیم ایرانی حاضر در این تورنمنت باید توجه بیشتری به نوع بازی حریفان داشته باشند و آنالیز دقیق‌تری از عملکرد بازیکنان حریفان داشته باشند. اما درباره پرسپولیس موضوع کمی نگران‌کننده است؛ تیم پرسپولیس با حریفانی مسابقه دارد که مهاجمان باتجربه و قوی‌ای دارد؛ مهاجمانی مثل مانه، رونالدو و کوتینیو، اما پرسپولیس در این پست بسیار مهم بازیکن شاخص و باتجربه‌ای ندارد که بتواند تهدیدی برای حریفان به شمار رود.

فرض کنید پرسپولیس با همین نفرات فعلی به مصاف النصر برود و با یک یا دو گل عقب بیفتد. در این شرایط فشار بیشتری بر وینگرها و تک مهاجم این تیم یعنی شهاب زاهدی وارد می‌شود و همین باعث می‌شود تا کارایی بازیکنان به حداقل برسد و تیم نتواند به هدف خود دست یابد. پرسپولیس در سخت‌ترین گروه آسیایی قرار گرفته و کادرفنی این تیم از حالا باید توجه خود را معطوف این رقابت‌ها کنند و هرچه زودتر یک مهاجم باتجربه و چارچوب‌شناس را به خدمت بگیرند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.