وعده های شیرین استاندار تهران به بخش خصوصی

وعده های شیرین استاندار تهران به بخش خصوصی

اکوایران: استاندار تهران در جمع فعالان بخش خصوصی به آنها در مورد پیگیری درخواست‌هایش از طریق ابرهیم رئیسی و نمایندگان مجلس وعده داد. او با تشکیل اتاق اورژانس برای حل و فصل مسائل مهم و فوری موافقت کرد.

وعده های شیرین استاندار تهران به بخش خصوصی

به گزارش اکوایران، امروز سه شنبه 27 تیر ماه در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، فعالان اقتصادی بخش خصوصی نسبت به قطعی مکرر برق صنایع و بحران ناشی از آن بویژه در حوزه بیوتکنولوژی ، اعمال عوارض صادراتی موادخام و نیمه خام و توقف صادرات برخی از این اقلام، پایداری سیاست قیمت گذاری دستوری و اثرات مخرب آن بر تولید و تجارت سخن گفتند.

اظهاراتی که علیرضا فخاری استاندار تهران در واکنش به آن به فعالان اقتصادی قول داد که این مسائل را با رئیس دولت سیزدهم و نمایندگان مطرح می‌کند و تا جایی که برایش امکان پذیر است پیگیری می‌کند.

در این نشست فعالان بخش خصوصی خواهان تشکیل اتاق اورژانس برای مسائل مهم همچون موضوع ناترازی برق با حضور استاندار و یا نماینده او شدند. در ضمن آنها خواهان تشکیل کارگروه گمرکی با حضور روسای سازمانهای مرتبط و نماینده استاندار شدند.

درخواستهایی که استاندار تهران به آنها پاسخ مثبت داد و گفت: با تشکیل اتاق اورژانس به شرط مطرح شدن مسائل حاد و اورژانسی و کارگروه گمرکی برای حل و فصل مسائل مهم و فوری گمرکی برای یک دوره زمانی مشخص موافقت است.

این خبر درحال تکمیل است……

در همین رابطه:

  • پدرخواندگی خوانساری در اتاق بازرگانی صحت ندارد
  • دولت آدرس خصوصی‌سازی را اشتباه گرفته است
  • دولت برنده انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.