پرداخت ۴۵ میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی لرستان

پرداخت ۴۵ میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون عمودی زاده در سخنانی از پرداخت ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و افزود، این تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و بودجه سال ۱۴۰۱ توسط بانک ملی و به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار به جامعه هدف پرداخت شده است.

وی مدیریت امور شعب بانک ملی لرستان گفت: یکی از راه‌های مقابله با بیکاری و اقدامات مناسب برای کاهش میزان بیکاری خوداشتغالی است.

مدیرکل بهزیستی لرستان، افزود: خوداشتغالی فعالیت بخش خصوصی و غیررسمی اقتصاد است که می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش میزان بیکاری داشته باشد و سازمان بهزیستی در این راه اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

عمودی زاده، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین مسائل و چالش‌های جامعهٔ بشری که از دیرباز با آن روبرو بوده است بیکاری است و دغدغه ما در سازمان بهزیستی علاوه بر ایجاد اشتغال در قالب خوداشتغالی، تداوم و پایداری و درآمدزایی شغل ایجاد شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.