اعزام ۱۵۰۰ مبلغ دینی در ایام محرم به نقاط مختلف کرمانشاه

اعزام ۱۵۰۰ مبلغ دینی در ایام محرم به نقاط مختلف کرمانشاه

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ مبلغ‌ مذهبی برای سخنرانی، موعظه و احکام شرعی به مناطق مختلف استان اعزام‌ می‌شوند، ۴۰۰ نفر از این مبلغان از استان و مابقی اعزامی از دیگر استان‌ها و قم هستند.

وی با بیان اینکه هزار نفر از روحانیان مرد و ۵۰۰ نفر را خواهران تشکیل می‌دهند، گفت: حدود یک هزار و ۴۰۰ هیأت دارای مجوز در استان وجود دارد که در صورت نداشتن مبلغ می‌تواننداز اداره‌کل تبلیغات اسلامی درخواست اعزام مبلغ داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور، شعار «در زیر خیمه‌اش، همه یک خانواده‌ایم» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت علیهم‌السلام و هیأت‌های حسینی در ایام محرم ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

وی ساعات مجالس شبانه عزاداری حسینی را بین ساعات ۲۰ تا ۲۳، اعلام کرد و گفت: باید از بستن سد معبر مسیر عبور و مرور مردم در خیابان‌ها، سیستم‌های صوتی، طبل‌های عزاداری با ایجاد آلودگی صوتی که رنجش شهروندان را به دنبال داشته باشد باید خودداری شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.