جام جهانی بسکتبال 2023 | دیوار صربستان برای کانادا زیادی بلند بود

طرفداری | در جریان اولین بازی نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023، تیم های صربستان و کانادا مقابل هم قرار گرفتند. کانادایی ها برای رسیدن به این بازی از سد اسلوونی گذشته بودند و حریف صرب ها برای رسیدن به این جایگاه هم لیتوانی بود. صربستان 95-86 کانادا

برتری صربستان در این بازی از همان ابتدا محسوس بود. صرب ها در دو کوارتر اول بازی آن قدر نسبت به حریف خودشان در زیر سبد برتری داشتند که بتوانند به راحتی کنترل بازی را در دست بگیرند، علاوه بر این همین باعث افزایش زودهنگام خطاهای فردی بازیکنان کانادا هم بود.

کانادایی ها در پایان نیمه اول 13 امتیاز از حریف خودشان عقب افتادند و در روز بد بهترین بازیکن این تیم یعنی شی گیلجس الکساندر، کار آنها برای بازگشت به بازی بسیار سخت شد. هر بار که نماینده آمریکای شمالی می خواست اختلاف را جبران کند، صربستان بلافاصله به آن پاسخ می داد. صرب ها در این بازی بهتر شوت زدند، بهتر دفاع کردند و به منطقی ترین شکل ممکن از زمان مالکیت توپشان استفاده کردند. کانادا دو کوارتر سوم و چهارم را به سود خودش خاتمه داد اما با اختلاف کم. این بازی در نهایت با برتری باگدان باگدانوویچ و یارانش در صریستان به پایان رسید.

کانادا تا همین جا هم بهترین عملکرد تاریخ خودش در جام جهانی بسکتبال را به نمایش گذاشته است و هنوز شانس این را دارد تا با مدال به کشور خودش برگردد. صربستان حالا با خیالی آسوده می نشیند و منتظر حریفش در فینال می ماند، یعنی برنده جدال آلمان و آمریکا (امروز 16:10).

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.