پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از ۲.۳ میلیون زائر حسینی

پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از ۲.۳ میلیون زائر حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن دهقان ظهر جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ موکب در شهرستان اندیمشک و یک موکب در کربلا برای خدمت به زوار اربعین حسینی راه‌اندازی شده و فعالیت این مواکب از عوارضی پل زال تا شهرک شهید مدنی در مسیر رفت و برگشت است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر در مواکب اندیمشک پذیرایی و اسکان داده شده‌اند، افزود: موکب‌های این شهرستان ۹۰ درصد مردمی هستند که با کمک‌ها و نذورات مردمی اداره می‌شوند.

دهقان به کمک اداره‌ها و نهادهای دولتی در تأمین زیر ساخت‌های مواکب اشاره کرد و ادامه داد: کمیته‌های ستاد اربعین به همه توان برای کمک به زیرساخت مواکب بسیج شده‌اند تا خدمت به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک گفت: امسال بیش از پنج هزار خادم زن و مرد در گروه‌های سنی مختلف به عنوان خادم افتخاری در مواکب فعالیت دارند و پذیرایی از زوار تا چند روز بعد از اربعین حسینی در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.