عکس| اولین پیام بیرانوند بعد از مصدومیت در بلغارستان؛ مبارز واقعی قوی‌تر می‌شود…/ علیرضا به نبرد بزرگ با رونالدو می‌رسد؟

عکس| اولین پیام بیرانوند بعد از مصدومیت در بلغارستان؛ مبارز واقعی قوی‌تر می‌شود.../ علیرضا به نبرد بزرگ با رونالدو می‌رسد؟

علیرضا بیرانوند در جریان دیدار دوستانه تیم‌ ملی فوتبال ایران با بلغارستان به شکل غیرمنتظره‌ای دچار مصدومیت شد تا بعد از ماجرای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دوباره با بدشانسی بزرگی مواجه شود به ویژه اینکه تیم پرسپولیس در آستانه با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به دروازه‌بان شماره یک خود نیاز دارد.

اما بیرانوند بعد انتشار اخبار بسیاری در خصوص وضعیت مصدومیتش با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «وقتی شرایط سخت می‌شود مبارز واقعی برای ادامه دادن قوی‌تر می‌شود».

بیشتر بخوانید: اولین واکنش کادر پزشکی به مصدومیت بیرانوند/ گلر پرسپولیس به بازی النصر می‌رسد؟

عکس| اولین پیام بیرانوند بعد از مصدومیت در بلغارستان؛ مبارز واقعی قوی‌تر می‌شود.../ علیرضا به نبرد بزرگ با رونالدو می‌رسد؟

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.