حدود ۳۷ هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند

حدود ۳۷ هزار نفر به مراکز درمانی چذابه مراجعه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در بازه زمانی ۲۷ مردادماه تا به امروز تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و پایگاه‌های سیار متعلق به ارگان‌های دیگر مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۰ هزار و ۹۲۱ نفر به درمانگاه مرزی و اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که تعداد یک هزار و ۱۸۲ نفر از مراجعان برای ادامه روند درمانی به بیمارستان‌های پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعزام و ۱۹ هزار و ۷۳۹ نفر با دریافت خدمات درمانی در محل و حال مساعد، ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین تعداد ۷۳۵ نفر به سالن سرد دانشگاه مستقر در مرز چذابه مراجعه کردند و در صورت نیاز برای تثبیت و پایداری حال عمومی به درمانگاه مرزی ارجاع داده شدند.

حی‌بر گفت: در مجموع تعداد ۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر به پایگاه‌های سیار درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی، بسیج دانشجویی، هلال احمر، ارتش و بنیاد مستضعفان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۱ نفر اعزام و ۱۴ هزار و ۷۱۱ نفر در محل درمان و مرخص شدند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.