روبرتو مارتینز: رونالدو همه کار برای پیروزی کرد؛ روحیه تیم برای بسته نگه داشتن دروازه فوق‌ العاده است

روبرتو مارتینز نگران غیبت کریستیانو رونالدو در بازی بعدی پرتغال نیست.

طرفداری | در دور پنجم از رقابت‌های مقدماتی یورو 2024، پرتغال موفق شد با نتیجه 1-0 در خانه اسلواکی به پیروزی برسد. سلسائوی اروپا در تمامی مسابقات خود تحت هدایت روبرتو مارتینز در این رقابت‌ها برنده از زمین خارج شده و بدون دریافت حتی 1 گل، با 15 امتیاز در صدر جدول گروه J قرار دارد. با وجود عملکرد نه چندان راضی‌کننده کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل اسلواکی، مارتینز به حمایت از کاپیتان خود پرداخت. سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال که رونالدو را در بازی بعدی مقابل لوکزامبورگ بدلیل محرومیت در اختیار ندارد، در نشست خبری بعد از بازی گفت:

کریستیانو رونالدو همه کار کرد تا تیم امروز به پیروزی برسد؛ وقتی دیدم او کارت زرد گرفت، سریعاً متوجه شدم که او نمی‌تواند مقابل لوکزامبورگ ما را همراهی کند؛ اما جای نگرانی نیست. ما گزینه‌هایی برای مسابقه بعدی داریم. گونسالو راموس این فرصت را دارد تا به تیم کمک کند. راموس در طول تمرینات بسیار خوب ظاهر شده است. مارتینز همچنین در خصوص عملکرد تیمش در بازی مقابل اسلواکی گفت:

در 15 دقیقه اول سعی داشتیم اسلواکی را محک بزنیم؛ آن‌ها با فشار شدیدی جلوی بازیسازی ما را می‌گرفتند؛ اما از آن به بعد بر بازی مسلط شدیم و توانستیم به گل برسیم. روحیه فوق‌العاده‌ای در تیم به وجود آمده و کمک می‌کند در هر مسابقه کلین شیت کنیم. این بازی را حتماً باید آنالیز کنیم؛ چرا که برای پیشرفت به چنین بازی‌هایی نیاز داریم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.