دستگیری متخلف شکارچی در مناطق حفاظت شده آستارا

دستگیری متخلف شکارچی در مناطق حفاظت شده آستارا

به گزار‌ش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا سلامی ریک سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا امروز در حاشیه بازدید از تالاب‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با اغاز مهاجرت اولین گروه از پرندگان آبزی و کنارآبزی به مناطق و تالاب‌ها‌ی استان گیلان نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا در همه نقاط هدف، عملیات مراقبت و نظارت را با حساسیت و جدیت خاصی دنبال کرده و با هر گونه شکار و صید غیرمجاز برخورد قانونی خواهند کرد.

سلامی با اشاره به دستگیری یک متخلف شکار غیرمجاز در روز جمعه هفدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ در مناطق تحت مدیریت این شهرستان، بیان کرد: از همه شهروندان و حاشیه‌نشینان تالاب و جنگل‌ها می‌خواهیم تا با توجه به شروع باران‌های فصلی و مهاجرت پرندگان به مناطق مختلف گیلان و شالیزارهای استان از شکار و صید پرندگان جداً خوداری کنند.

سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا از مردم خواست تا در صورت مشاهده شکار غیرمجاز و تخلفات محیط زیستی مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.